Dianalund Skoleskak

Foreningen Dianalund Skoleskak har startet skaksæsonen for børn og unge. Men I kan endnu nå at komme med!

Skakholdet er for børn og unge i alle aldre. Mød andre skakinteresserede til nogle hyggelige eftermiddage én gang om ugen hvor du kan lære meget mere om spillet og deltage i turneringer i klubben.

Har du aldrig prøvet skakspillet før?

Eller har du måske spillet skak med din familie eller dine venner?

Dianalund Skoleskak er stedet for alle hvad enten du er begynder eller let øvet. Der vil også være mulighed for at komme ud og spille turneringer mod andre klubber på Sjælland.

Vi spiller skak

hver onsdag

kl 18,00 - 19,00 i Borgerhuset, lokale 7

4293 Dianalund

og i

Dianalund Borgerhus kl. 19, Lokale 9

Tilmelding er ikke nødvendig, mød bare op en onsdag og find ud af, om skak er noget for dig!

Prisen for at spille skak en hel sæson (September-Maj) er 500 kr., men det er helt gratis at komme op en aften eller to for at prøve spillet og møde holdet!

Vil du vide mere om Dianalund Skoleskak?

Kontakt:

Brian Olsen på telefon 26 16 57 20

eller E-mail: brian@bluee.dk

Dianalund Skoleskak er medlem af Dansk Skole Skak

og administreres af bestyrelsen for Dianalund Skakklub.